søndag 11. mars 2012

Bestemor si gode hand


En LO av mamma og Amanda, bilde ble tatt på Alnes i sommer, liker dette bilde utrolig godt. LOen er laget av de siste papirene fra Lost and Found og blomster fra Prima.


Som vanlig hadde jeg igjen litt pair rester etter at jeg var ferdig med LOen, istedet for å legge de i restekassen, som jeg er veldig dårlig på å bruke, så laget jeg ett kort av det jeg hadde igjen. Har som mål fremover, at når jeg har laget en LO, så skal jeg bruke restene på ett kort med en gang. Skal tro om det er noe jeg klarer? 

her er kortet...........................................................................................................................

3 kommentarer:

  1. Nyyydelig side! :) Flotte detaljer.. Lekkert! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig Lo. Så mange flotte detaljer du har fått med her. Og kjempegod intensjon om å bruke rester på kort. Den tror jeg at jeg låner av deg :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så koselig at dere gir meg en kommentar:) ekstra kjekt når de er så hyggelige, hihi:) God helg :)

    SvarSlett