mandag 17. mai 2010

Da har jeg et par vinnere.......

Da har jeg brukt Random.org,Random Number Generator, for å finne to vinnere, den første jeg har trukket ut er en av de nå mange følgerene mine, og den heldige denne gang ble Ane Lene:) Titt innom hennes blogg her og gratuler henne med candy`n hun har vunnet. Ane Lene ble den heldige vinner av den største candy`n:)

Vinner nummer to har jeg trukket fra kommentarene dere har lagt igjen i innlegget om candy`n. Og den heldige vinner av  den lille candy`n ble Anne Britt:) Gratulerer så mye med seieren:) Ta gjerne en titt innom Anne Britt sin blogg, og se alt det nydlige hun lager.

Tusen, tusen takk til alle dere som har blitt mine følgere og til dere som har lagt igjen så hyggelige kommentarer til meg i bloggen. Setter kjempe stor pris på at dere tar dere tid til å kommentere. Håper dere fortsetter å titte innom meg.

Da kan de to heldige vinnerene sende meg adressen sin på mail, hannastrand80@hotmail.com! Så sender jeg dere pakken i posten med en gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar