søndag 17. januar 2010

Award


Var så heldig å få en og samme award fra Janne Lise og Nora, det var utrolig koslig:) Tusen takk til dere begge.

Det følger med en utfordring som jeg gir deg også:
  1. Kopier denne awarden til bloggen din.
  2. Link den til personen som gav deg awarden.
  3. Fortell 7 interessante ting om deg selv.
  4. Velg 7 andre som bloggere som du sender awarden til.
  5. Link til deres blogger.
  6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.
 
  Jeg velger å gi denne videre til Mona V, Scrappa, Hegeal, Linn Hege, Monica, Porren og Vibeke:)
 
Så var det sju ting om meg selv da............
  1. Er ekstremt glad i middag, kunne gjerne ha spist middag til frokost, lunsj og kvelds
  2. Er utolmodig og rastløs
  3. Det kjedligste jeg kan gjøre er å gå på do og pakke ut daglivarer
  4. Jeg er veldig utadvendt
  5. Jeg elsker å selge
  6. Har dilla på sko og vesker
  7. Er veldig interessert i interiør

1 kommentar:

  1. Tusen takk! Så koselig at du tenkte på meg Hanna.
    Jeg har fått flere av denne, så jeg har sendt den avgårde før. Står om mine 7 ting i bloggen min.

    SvarSlett