søndag 2. mai 2010

I farmors hus


Denne LOen er lagt til Scrappehuset sin utfordring "Fortell historien", der journaling skal være i fokus. Kunne nok hatt enda litt mer tekst, ble kankje ikke helt journaling, men litt tekst er der. Bildet er av Amanda og farmoren som spiller gitar, så koslig bilde, og så gøy å ha en LO som sier litt om hvordan det er for Amanda å værre hos farmor. For der har hun det supert.

Teksten på denne LOen er: I farmors hus, er der så mye rart, hun samler og samler, og det gjør hele huset til et eneste stort skattekammer. Det gøyeste av alt er at jeg får røre nesten alt som er der. Med farmor får jeg lov til ting jeg ikke får gjøre noe annet sted. Der får jeg ha potte under senga, vanne plantene, spille ukulele og mange andre rare instrument. Jeg har også mine egne kjeks, Amanda kjeks, egne leker og til og med mitt eget rom. Verdens beste farmor.

4 kommentarer:

  1. Nydelig LO og for et minne å ta vare på, det vil nok varme noen hjerter å lese denne;))

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. ÅÅååå....denne var koselig.

    SvarSlett
  3. Flott Lo. Likte godt kraft bakrunnen og alle fargene som detaljer.

    SvarSlett
  4. OH this is stunning Hanna. I love the b/w photo on the kraft background, with the splash of colour and lovely detail. Beautiful.

    SvarSlett