mandag 15. februar 2010

Det ble produsert litt denne helgen....

Det ble laget noen kort denne helgen:) Dette kortet/LOen laget jeg til min mamma, de har som nevnt tidligere et album i 12x6 som de kan sette kortene/LOene inn i. Her er det bilde av mi Amanda og min søsters Mina, ett koselig bilde for mamma å ha i sin album.


Dette kortet laget jeg til svigermor, bildet er av henne og hennes søster, de er begge aktive i teatermiljøet her i Ålesund, noe som gir oss rundt dem mye god underholdning, svigermor er klovn her. Min kollega i Scrappehuset, Torill, stanset ut disse lyktestolpene til meg, og jeg må si jeg likte de veldig godt. Syns det gjorde susen på denne LOen.



Og min mann måtte også få seg et kort/mini bok, så denne laget jeg til han. Han er mye borte, så da kan han ta med seg denne når han er ute å farter, hehe.


3 kommentarer:

  1. Åhh, så flotte ting du har laget! Likte spesielt godt den med "mamma, svigermor og farmor", den var kjempestilig!

    SvarSlett
  2. Du har vært produktiv ser jeg. Koselig da. Likte godt alle tre prosjektene dine jeg. Så lurt at foreldrene dine har en album liggenede som du bare kan "fylle" på. Det var et godt tips.

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekre kort du har lagd ♥♥♥

    SvarSlett