søndag 17. januar 2010

Kjøkkentjeneste...


Bilder som er tatt av Amanda rett etter at hun begynte i barnehagen, ett koslig minne som må tas vare på. Her er hun i kjøkkenkroken/dukkekroken, og det er der hun bruker mer eller mindre all sin tid når hun er i barnehagen:) Vi i Scrappehuset skulle scrappe i vår favorittstil og jeg valgte å scrappe i Cluster, det er en stil jeg liker veldig godt, om jeg kan kalle det en favorittstil er jeg litt usikker på, for jeg liker egentlig å scrappe i mange ulike stiler, det kommer ann på bilde, humør ol. (Litt uklart bilde her, men det får gå:))

4 kommentarer:

  1. Fin LO du har laget, jeg liker de friske, flotte fargene dine. Og glimmermisten da...fint.

    SvarSlett
  2. Masse fint du har i bloggen din;)Her må jeg følge med!
    Nydelig Lo du har laget med flotte farger.

    SvarSlett
  3. Nydelig LO!! Flotte farger og veldig stilig overskrift:-) Jeg har en award til deg her: http://tonjeshverdagsglimt.blogspot.com/2010/01/award.html

    SvarSlett
  4. neimenn har du sett, så herlige farger du har brukt her, faktisk så herlige at de var et utrolig flott blikkfang, og bildene står jo totalt i fokus og at du har fått med tekst er jo et stoooort pluss "i min bok"..... ;o) herlig historie ;o) takk for at du deler

    SvarSlett